یکی دیگر از روش های متداول در یک آزمایشگاه زیست شناسی میکروهمتوکرات است و ما مدل سانتریفیوژ مناسب برای آن داریم. میکروهمماتوکریت یک روش بسیار مفید برای تعیین نسبت حجم گلبول های قرمز بسته بندی شده به حجم خون کامل با سانتریفیوژ مقدار خون است. سانتریفیوژهای میکرواتماتوکریت هنگام تشخیص ریزش خون ، پلی سیتمی (افزایش تعداد گلبول های قرمز به سطح بالاتر از حد طبیعی) ، کم خونی ، نارسایی مغز استخوان ، لوسمی و میلوما بسیار شایع هستند. سانتریفیوژ میکروهمتوکرات می تواند به سرعت با سرعت 11000 دور در دقیقه یا بیشتر برسد.

علاوه بر این ، اگر آنچه شما نیاز دارید چرخش در نوک دستان شما است ، باید مینی سانتریفیوژ داشته باشید. این دستگاه یک عنصر بسیار اساسی و اساسی در داخل آزمایشگاه است. آنها در مورد آزمایشگاه های تحقیقاتی که تمایل به استفاده از حجم لوله های کوچک دارند ، ابزارهای اصلی هستند. علاوه بر این ، ما به منظور حفظ خون اهدا شده و "شستن آن" یکی از جدیدترین تکنیک های موجود در زمینه پزشکی را به شما ارائه می دهیم.

دیگر نگرانی در مورد داشتن دستگاه های سانتریفیوژ مناسب نیست. ما تجهیزات آزمایشگاهی سطح بالا را که در شرکت خود نیاز دارید به شما ارائه می دهیم.

یک دستگاه سانتریفیوژ یک دستگاه آزمایشگاهی است که برای سانتریفیوژ یا جداسازی مایعات ، گاز یا مایع بر اساس چگالی استفاده می شود. جدایی سانتریفیوژ صنعتی با چرخش یک کشتی در دستگاه سانتریفیوژ با سرعت بالا حاوی مواد حاصل می شود. نیروی گریز از مرکز مواد سنگین تری را به سمت خارج کشتی سوق می دهد. دستگاه سانتریفیوژ خون در بیشتر آزمایشگاه ها از دانشگاهی تا بالینی تا تحقیق یافت می شود و برای تصفیه سلول ها ، اندامک های زیر سلولی ، ویروس ها ، پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک استفاده می شود. انواع مختلفی از دستگاه سانتریفیوژ پزشکی وجود دارد که می توان با استفاده در نظر گرفته شده از دستگاه سانتریفیوژ طبقه بندی کرد. از تنوع بزرگ کف گرفته تا دستگاه میکرو سانتریفیوژ ، انواع زیادی از دستگاه سانتریفیوژ پی ار پی دیجیتال برای محقق موجود است.